Comunicat de la Direcció de l'Hospital arran de la informació publicada en diversos mitjans de comunicació

En relació amb les informacions aparegudes en les últimes hores en diversos mitjans de comunicació, la Direcció de la Fundació Hospital de l'Esperit Sant (FHES) vol fer les manifestacions següents:

• L'empresa de pròtesis Traiber no ha estat mai proveïdora de l'organització. Per tant,  és important remarcar que a cap pacient intervingut al centre se li ha col·locat un implant de l'esmentada companyia.
  • A data d'avui, la FHES no ha rebut cap comunicació ni requeriment per part de la Guàrdia Civil ni de cap altre Cos de Seguretat de l'Estat.
  • La FHES és una fundació privada sense ànim de lucre. És un hospital comarcal d'aguts integrat en el Sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya (SISCAT). Més del 90% de la seva activitat és concertada amb el sector públic, per la qual cosa se li exigeixen uns estàndards de qualitat en tots els seus processos, que són auditats periòdicament.

Compartir a Facebook Compartir a Twitter